Recente tests

3,5 /5 Test: BMW X2, coupé die alles kan?

Test: BMW X2, coupé die alles kan?

Het is geen kleine premium-SUV meer: de BMW X2 is nu volledig anders en vooral de rechtstreekse coupé-afgeleide van de X1. Maar is hij daarmee aantrekkelijker geworden?

3,5 /5 Test: BMW iX2, ruimer, coupé en elektrisch

Test: BMW iX2, ruimer, coupé en elektrisch

Het is geen kleine premium-SUV meer: de BMW X2 is nu echt de coupéversie geworden van de SUV X1. Maar is hij daarmee ook aantrekkelijker geworden? Het antwoord achter het stuur van de volledig elektrische iX2.

3,6 /5 Test: BMW X6, gespierde pionier

Test: BMW X6, gespierde pionier

De BMW X6 kreeg onlangs een facelift. Overtuigt hij nog steeds met zijn mild hybride 6- en 8-cilinders, ook zonder plug-inhybride alternatief?

4,2 /5 Test: BMW i5 eDrive40, elektrische reisberline

Test: BMW i5 eDrive40, elektrische reisberline

Is BMW erin geslaagd om elektrisch rijden en een reisberline met elkaar te verenigen in het geval van deze volledig elektrische 5 Reeks? Het antwoord van achter het stuur van de BMW i5 eDrive40.

3,8 /5 Test: BMW 3 Reeks Touring (2024), SUV-tegengif

Test: BMW 3 Reeks Touring (2024), SUV-tegengif

De BMW 3 Reeks Touring bewijst dat je geen SUV nodig hebt als je op zoek bent naar een veelzijdige auto. Iets waaraan we nogmaals werden herinnerd na een weekje achter het stuur van deze premiumbreak.

3,7 /5 Test: BMW 2 Reeks Active Tourer PHEV, plezier voor iedereen

Test: BMW 2 Reeks Active Tourer PHEV, plezier voor iedereen

De BMW 2 Reeks Active Tourer is meer dan ooit een dagelijkse verschijning geworden dankzij zijn plug-inhybride varianten. Zijn die vandaag nog de moeite waard nu het fiscaal voordeel grotendeels is weggevallen?

3,9 /5 Test: BMW M2, ouderwets rijplezier!

Test: BMW M2, ouderwets rijplezier!

Na een korte aanwezigheid is de BMW M2 terug! Maar is deze mini-M3/M4 nog steeds even overtuigend, ondanks zijn controversiële look en met enkele kilo’s extra?

4,2 /5 Test: BMW i5 M60 xDrive, de complete atleet

Test: BMW i5 M60 xDrive, de complete atleet

Het is aan de BMW 5 Reeks om over te schakelen op elektrisch rijden als i5. Voor de gelegenheid krijgt hij ook een explosieve M60 xDrive-topversie. Is de zakenberline daarmee ook een sprintkampioen?

3,8 /5 Test: BMW 4 Reeks Gran Coupé, de praktische coupé

Test: BMW 4 Reeks Gran Coupé, de praktische coupé

Deze 4 Reeks Gran Coupé wil het beste van twee werelden: de look van een coupé en het praktische gemak van een berline met een achterklep. Maakt hij zijn ambities waar?

3,7 /5 Test: BMW X3 PHEV, de discrete hybride

Test: BMW X3 PHEV, de discrete hybride

Naast de elektrische en de gewone versies, is de X3 ook beschikbaar als plug-inhybride. Hij heeft maar een motorisate en ook iets minder vermogen dan sommige concurrenten, maar dat maakt hij goed in de bochten.

4,2 /5 Test: BMW 7 Reeks, rijdende cinemazaal

Test: BMW 7 Reeks, rijdende cinemazaal

BMW heeft niet enkel een elektrische versie gelanceerd van de 7 Reeks. Het Duitse merk heeft zijn vlaggenschip ook nog steeds uitgerust met verbrandingsmotoren. Maar is dat genoeg om de ster van het segment van de troon te stoten?

3,8 /5 Test: BMW X4, een laag profiel houden

Test: BMW X4, een laag profiel houden

De X4 is een X3 die stijlvoller wil zijn. Hij neemt er de uitstekende technische basis van over, maar dan met de aflopende daklijn van een coupé. Je hoofd omhooghouden met een laag profiel, dus... Maar hoe zit het met de functionaliteit?

4,1 /5 Test: BMW M3 Touring, geduld is een schone deugd!

Test: BMW M3 Touring, geduld is een schone deugd!

37 jaar na de eerste generatie BMW M3 is het iconische model eindelijk beschikbaar als Touring! Maar voldoet deze langverwachte break ook aan de torenhoge verwachtingen?

3,6 /5 Test: BMW XM, een vreemd ‘M’-onster

Test: BMW XM, een vreemd ‘M’-onster

De XM is het eerste model sinds de M1 dat exclusief ontwikkeld is door de Motorsport-afdeling van BMW. Maar verdient hij die badge wel, die synoniem staat voor sportiviteit en dynamiek?

3,6 /5 Test: BMW X1, polyvalenter dan ooit

Test: BMW X1, polyvalenter dan ooit

De BMW X1 van de derde generatie is 5,3 cm gegroeid ten opzichte van zijn voorganger, wat hem meer binnenruimte en praktisch gemak oplevert. Ten nadele van zijn rijgedrag? We gaan op zoek naar het antwoord achter het stuur van de X1 xDrive23i.

4,2 /5 Test: Alpina B3, verfijnde en exclusieve raket

Test: Alpina B3, verfijnde en exclusieve raket

Wacht, is deze Alpina B3 niet gewoon een licht aangepaste BMW 3 Reeks? Lees verder om erachter te komen...

3,6 /5 Test: BMW 4 Reeks Cabrio, terug naar stof

Test: BMW 4 Reeks Cabrio, terug naar stof

Voor de nieuwste 4 Reeks Cabrio heeft BMW besloten om het stalen klapdak weer in te ruilen voor een ouderwetse stoffen kap, die lichter en eleganter is. Geeft het deze BMW cabrio een nieuw karakter?

BMW M2 vs. Porsche Cayman: vooraan of in het midden?

BMW M2 vs. Porsche Cayman: vooraan of in het midden?

Is het met ongeveer €80.000 op zak beter om te kiezen voor een BMW M2 met een zes-in-lijn voorin... of een Porsche Cayman met een viercilinder die in het midden geplaatst zit? We gaan op zoek naar het antwoord op het circuit van Mettet!

Aanbevolen nieuws voor jou

Meer nieuws
Onze 5 favoriete details van de Alfa Romeo Junior (ex-Milano) 2024

Onze 5 favoriete details van de Alfa Romeo Junior (ex-Milano) 2024

De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.

Citroën C3 Aircross met 7 zitplaatsen laat zich zien

Citroën C3 Aircross met 7 zitplaatsen laat zich zien

Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!

Audi e-tron GT facelift, ook meer dan 1.000 pk?

Audi e-tron GT facelift, ook meer dan 1.000 pk?

Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?

Mazda CX-80: CX-60 met 7 zitplaatsen

Mazda CX-80: CX-60 met 7 zitplaatsen

Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.

Aanbevolen advies voor jou

Meer adviezen
Fisker Ocean: ook €20.000 goedkoper in Europa

Fisker Ocean: ook €20.000 goedkoper in Europa

Er zijn al Fisker Ocean Extremes uit stock verkrijgbaar vanaf 43.590 euro, maar is die aanbieding het risico waard?

Zoveel kost de nieuwe Skoda Kodiaq

Zoveel kost de nieuwe Skoda Kodiaq

Er zijn al twee speciale reeksen te bestellen: de Kodiaq Family vanaf 38.990 euro en de Kodiaq Corporate die begint bij 46.980 euro.

Is deze Model Y de meest interessante Tesla van allemaal?

Is deze Model Y de meest interessante Tesla van allemaal?

De nieuwe Model Y Long Range RWD biedt tot 600 km actieradius voor een vanafprijs van 49.970 euro, waarmee het qua prijs/autonomie de meest interessante Tesla van allemaal is!

Zoveel kost de Audi Q6 e-tron

Zoveel kost de Audi Q6 e-tron

De Audi Q6 e-tron is nu te bestellen in verschillende uitvoeringen met een vanafprijs van 75.900 euro, maar hij zou binnenkort goedkoper moeten worden...

Aanbevolen nieuwe auto's voor jou

Meer nieuwe auto's

Diesel, Manueel

€ 32.584

Benzine, Automaat

€ 27.547

Benzine, Manueel

€ 21.500

Benzine, Manueel

€ 23.748

Aanbevolen tweedehands auto's voor jou

Meer tweedehands auto's
€ 52.990
2019
105.433 km

Benzine, Automaat

€ 23.500
2020
30.212 km

Benzine, Automaat

€ 28.995
2011
65.000 km
€ 52.900
2021
1.500 km