Mercedes-Benz
Vijf dagen, meer dan 600 km en alle knopjes uitgetest. Dit is het leven aan boord van de Mercedes-Maybach S-Klasse, zowel als chauffeur en als passagier.
Vijf dagen, meer dan 600 km en alle knopjes uitgetest. Dit is het leven aan boord van de Mercedes-Maybach S-Klasse, zowel als chauffeur en als passagier.
De Mercedes C-Klasse generatie W206 lijkt meer dan ooit op een mini-S-Klasse. Maar heeft hij enkel zijn looks gekregen, of ook zijn troeven? We gaan op zoek naar het antwoord achter het stuur van de plug-inhybride versies.
Net als de vierdeurscoupé kreeg de Mercedes CLA Shooting Brake een facelift, met een bijgepunt uiterlijk en een update voor de technologie. Is dit de CLA die je moet hebben?
Is de traditionele luxelimousine met een verbrandingsmotor achterhaald? Dan is de nieuwe interpretatie van het segment in de vorm van een elektrische luxe-SUV misschien de oplossing. We gaan op ontdekkingstocht met de Mercedes EQS SUV!
De tweede generatie van de GLA kreeg een facelift. Slaagt Mercedes erin om zijn compacte SUV verder te verbeteren? Het antwoord zou je kunnen verrassen...
De eerste generatie Mercedes GLB heeft recent een facelift gekregen. Maakt die de Duitse SUV met tot 7 zitplaatsen nog dat beetje interessanter?
AMG heeft zijn zinnen gezet op de Mercedes EQE SUV en heeft er meteen twee sportversies van uitgebracht! Maar kan een elektrische SUV als deze echt als een AMG beschouwd worden?
De Mercedes-Benz EQT is een praktische, compacte en comfortabele elektrische ludospace met net dat beetje meer luxe.
De nieuwste GLE wordt nog steeds gebouwd in de Verenigde Staten en is comfortabeler en technologischer dan ooit. Wil je een meer verfijne look, dan is er ook de GLE Coupé, die echter ook wat minder praktisch is.
De kleinste berline van Mercedes kreeg onlangs een facelift met enkele welkome verbeteringen. Maar kan de CLA daarmee zijn prijskaartje rechtvaardigen?
Alle plug-inhybride versies van de Mercedes GLC genieten van een enorme batterij van 31,2 kWh die ze meer dan 100 km elektrisch rijbereik geeft. Maar tegen welke prijs?
De nieuwe Mercedes E-Klasse blijft beschikbaar in verschillende plug-inhybride varianten, met keuze uit benzine- of dieselmotoren. Het merk belooft zelfs een elektrisch rijbereik van meer dan 100 km! Of dat klopt?
Het kleinste model van Mercedes, de A-Klasse, is op diverse (subtiele) manieren verbeterd voor 2023. Laten we zien of de kritiekpunten van deze premium stadswagen zijn weggewerkt.
De Mercedes S-Klasse is dé referentie binnen het segment van de luxeberlines. Om deze positie veilig te houden, heeft Mercedes een nieuw elektrisch vlaggenschip gebouwd: de EQS. Kan die de limousine met verbrandingsmotor evenaren – of zelfs verslaan?
Doet de coupévariant van de Mercedes GLC en zijn spitse achterzijde niet te veel afbreuk aan het praktisch gemak en zijn andere kwaliteiten ten gunste van een strakkere look?
Hoewel de nieuwste C-Klasse aan de buitenkant eerder behoudsgezind is, gaat hij binnenin wel voor een revolutie, met een modern en digitaal dashboard. Maar wat heeft hij nog meer te bieden?
Een nieuwe generatie E-Klasse is altijd een gebeurtenis. De oude zocht al de grenzen op qua verfijning. Laten we eens zien wat de nieuwste generatie te bieden heeft.
Deze kleine bestelbreak van Mercedes verbergt Renault-techniek onder zijn ster. Maar hij belooft wel een chiquer interieur. Laten we zien of de T-Klasse echt meer waard is dan de Kangoo waarvan hij afstamt...
Net wanneer je dacht dat het niet gekker kon dan de 802 pk sterke Mercedes-AMG S 63 E Performance, doet Brabus er nog een schepje bovenop met de Brabus 930. Inderdaad, met 930 pk!
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is de nieuwe generatie elektrische SUV van Audi hier. Welkom aan de Q6 e-tron, de neef van de elektrische Porsche Macan.
In het kielzog van zijn facelift krijgt de Ford Puma ook een (of meer) elektrische versie(s). Een katachtige die niet meer spint of gromt, dus!
Fiat zou overwegen om de nieuwere 500e ook met benzinemotor te lanceren om de verkoop van het model te stimuleren, nu de EV-verkoop vertraagt...
De verkoopprijs bedroeg bijna 270.000 euro!
De McLaren Artura cabrio kost ongeveer 25.000 euro meer dan de coupé, maar is ook 20 pk krachtiger!
Een van de meest bijzondere F1-wagens ooit staat te koop! Deze gekke bolide werd in 1976 en 1977 bestuurd door Jody Scheckter.
Met een vanafprijs van 233.590 euro wordt de Mercedes-AMG SL 63 S E Performance de duurste AMG die het Duitse merk momenteel aanbiedt!