BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Bandenfabrikanten blijven zoeken naar manieren om hun rubber stiller te maken. Dunlop presenteert een geluiddempende band onder de naam noise shield.
Wanneer een band over het wegdek rolt, dan trilt de lucht in de band, wat geluiden veroorzaakt die tot in de auto hoorbaar zijn. Dat heet bandholteresonantie. Om dit probleem aan te pakken, heeft Dunlop een schuimlaag in de band geplaatst die de trillende lucht vermindert. Het geluidsniveau in de auto zelf daalt hierdoor met maximaal 4 dB, wat het rijcomfort verhoogt en het motorgeluid beter tot uiting laat komen. De schuimlaag gaat de hele levensduur van de band mee en heeft volgens de fabrikant geen invloed op de wegprestaties van de band. Dunlop-banden met deze technologie zijn momenteel beschikbaar voor de Audi RS6, RS7 en A8. Pirelli (Noise Cancelling System) en Continental (ContiSilent) presenteerden eerder al gelijkaardige banden, Michelin werkt eveneens aan een geluiddempingssyteem.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...