Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Polestar, het merk dat binnenkort alleen nog elektrische sportwagens wil bouwen, heeft nog maar eens zijn visitekaartje afgegeven. Bij wijze van opwarming nam het de aandrijflijn van de Volvo XC60 onder handen.
De Zweden bogen zich over de prestaties van de aandrijflijn, de gasrespons en de versnellingsbak van de XC60. De wijzigingen zorgen voor meer vermogen en koppel in middelhoge toeren en de versnellingsbak werd daar op afgestemd. De versnellingsbak houdt bovendien dezelfde versnelling aan wanneer je een bocht tegen hoge snelheid neemt.
De D4, D5, T5, T6 en T8 werden allemaal onder handen genomen, maar vooral die laatste verdient je aandacht: het standaardvermogen van de T8, 407 pk, werd namelijk opgedreven naar 421 pk. Daarmee komt hij op gelijke hoogte met de XC90 T8 wanneer die een Polestar-behandeling ondergaat. Het volledig elektrische rijbereik van 45 km en het theoretische gemiddelde verbruik van 2,1 l/100 km blijven ongewijzigd.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!