Het luxemerk van Toyota zal in Parijs een conceptauto coupé-cabriolet voorstellen die reeds in New York voor het eerst getoond werd. Hij is uitgebouwd op een platform met een krachtige V8 motor die de voorwielen aandrijft. De LF-C valt op door een in 4-standen intrekbaar paviljoen dat door het Calty Design research Centrum werd ontworpen. Dank zij dit hulpmiddel, verandert de LF-C beurtelings in een coupé, een cabriolet, een targa of in een speedster en dit door een eenvoudige druk op een knop. Het volledig automatisch intrekbaar paviljoen vouwt zich eigenlijk op in de kist door een kleine opening. Het is natuurlijk moeilijk om er zich een precies beeld van te vormen met enkel een foto. Men kan enkel de zuiverheid van zijn esthetiek bewonderen die sensatie veroorzaakte in New York. De LF-C is iets langer dan de huidige IS 300 (4539 mm en wielbasis van 2794 mm), en de LF-C is ook lager. Deze vooraandrijving heeft een vanuit de F1 geïnspireerde sequentiële overdracht met 6 versnellingen met bediening aan het stuur gekregen. Hetzelfde geld voor de elektronische besturing en het stuur uit 2 stukken. De indicatoren zijn transparant en presenteren naalden waarvan de omtrek wordt gearticuleerd, eerder dan het centrum. Een centraal blok met transparante oppervlakte strekt zich uit over de hele lengte van de binnenruimte. Men vindt er veelvoudige displays en bedieningen terug. De vier bewoners hebben recht op een kuipzetel met slanke lijnen. Zij zijn eveneens ruim waardoor ze een echt ruimtegevoel geven. Deze modelvis van technologische stilistische trends met een gladde, haast vloeibare lijn toont te toekomstige modellen in de reeks IS. Deze LF-C is het derde prototype dat de radicaal nieuwe designfilosofie van Lexus onthuld. Deze conceptauto heeft eveneens asymmetrische pneumatische ophangingen met vooraan 245/35 ZR20 en achteraan 285/30 ZR21. Dit geeft ontegenzeggelijk een dynamisch profiel.