5008
23 900 €
2022
62 234 km
Essence
131 ch
Manuelle
Occasion
Moorsele
Garage Palermo
Car-Pass
-
Marques populaires
La quotidienne
Les dernières infos de l'actualité automobile
L’hebdomadaire
Une sélection du meilleur de l'actualité automobile
Type
Marque et modèle
Budget
Moteur
Carrosserie
Âge
Kilométrage
Autres filtres
5008
23 900 €
2022
62 234 km
Essence
131 ch
Manuelle
Occasion
Moorsele
Garage Palermo
Car-Pass
-
5008
30 500 €
2024
18 521 km
Essence
131 ch
Automatique
Occasion
Moorsele
Garage Palermo
Car-Pass
-
5008
26 500 €
2021
38 698 km
Essence
131 ch
Automatique
Occasion
Moorsele
Garage Palermo
Car-Pass
-
5008
35 989 €
2023
4 km
Essence
131 ch
Automatique
134 g/km
Waarschoot
TRAXXION Waarschoot
Car-Pass
-
5008
29 500 €
2023
31 644 km
Essence
131 ch
Automatique
158 g/km
Roeselare
Roeselare Noord
Car-Pass
Spoticar
5008
30 200 €
2023
17 970 km
Essence
130 ch
Automatique
120 g/km
Knokke-Heist
Garage Louagie
-
Spoticar
5008
25 990 €
2022
70 312 km
Essence
131 ch
Automatique
0 g/km
Le Roeulx
Deltenre Le Roeulx
Car-Pass
-
5008
17 790 €
2018
95 991 km
Essence
131 ch
Automatique
120 g/km
Roeselare
Decocars Roeselare
Car-Pass
-
5008
40 990 €
2025
2 km
Essence
145 ch
Automatique
123 g/km
Geel
Verellen Kris NV
-
-
5008
40 990 €
2025
2 km
Essence
145 ch
Automatique
123 g/km
Geel
Verellen Kris NV
-
-
5008
29 495 €
2022
32 100 km
Essence
131 ch
Automatique
135 g/km
Evergem
TRAXXION Evergem
-
-
Bienvenue sur Vroom, l’un des sites automobiles les plus renommés de Belgique, fort de plus de 20 ans d’expérience. Notre marketplace, qui propose une sélection soigneusement triée de plus de 15 000 voitures d’occasion, reflète notre engagement envers la qualité. Que vous cherchiez une citadine, un SUV abordable, un break familial performant, une youngtimer ou une classique intemporelle, vous la trouverez sur Vroom.
Nous collaborons étroitement avec des concessionnaires et partenaires de confiance pour vous proposer des offres compétitives sur les voitures d’occasion, ainsi que sur le financement et l’assurance. Attachés à la transparence, nous vous invitons à partager vos expériences avec nous. Que ce soit pour nous faire part d’un achat avec un concessionnaire ou pour signaler un détail nécessitant une correction, nous sommes à votre écoute et prêts à agir pour garantir une expérience optimale.
Tussen theorie en praktijk zit vaak een kloof van verschil… Daarom controleert Vroom de verbruiks- en autonomiecijfers van constructeurs via realistische testritten op Belgische wegen. Vandaag kruipen we achter het stuur van de grote elektrische SUV van Peugeot, met 210 pk en de ‘kleine’ batterij.
Hoewel de Peugeot 3008 een enorm commercieel succes is, mist hij het volume om grote gezinnen te overtuigen. Speciaal voor die klanten heeft Peugeot de 5008, een afgeleide met een meer kubusvormig uiterlijk maar met een aanzienlijk ruimer interieur! We nemen het model onder de loep aan de hand van 7 cijfers!
Met een rijbereik van respectievelijk 700 en 660 km zijn de Peugeot E-3008 en E-5008 Long Range eindelijk beschikbaar om te bestellen, vanaf respectievelijk 47.309,99 en 50.509,99 euro.
Welke elektrische modellen heeft Peugeot in zijn gamma zitten? Hier is een compleet overzicht van het volledige aanbod, van E-208 tot E-5008.
De nieuwe generatie Peugeot 5008 is niet alleen groter, moderner en comfortabeler dan zijn voorganger, maar is ook volledig elektrisch te krijgen. Heeft Peugeot daarmee een belangrijke troef in handen?
Peugeot stelt de verlengde versie met 7 zitplaatsen van de E-3008 officieel voor in maart. Maar onze spionagefotografen hebben ons al een eerste voorsmaakje gegeven van deze E-5008.
Peugeot heeft tijdens de E-Lion Day heel wat aankondigingen gemaakt over onder meer de elektrische SUV E-3008, de komst van ChatGPT, maar ook over de aanstaande E-5008 en E-408.
De Peugeot 3008 en 5008 hebben een nieuwe mild hybride motorisatie gekregen, die het verbruik moet doen zakken met 15%. Maar is een 1,2 liter-benzinemotor genoeg voor een zevenzitter?
Op zoek naar een nieuwe auto maar weet je niet waar te beginnen? Dan helpen wij je op weg bij het kiezen van de juiste motor en de juiste versie. Vandaag kijken we naar Peugeots populaire 5008.
We drukken ons nog voorzichtig uit als we zeggen dat diesel in onze contreien een wat ongezond imago heeft gekregen. Een goede reden om over te stappen op benzine, maar wat doet dat met het verbruik en het rijplezier? We ontleden het probleem even in de basis-5008.
We vertellen je niets nieuws als we zeggen dat monovolumes langzaam worden vervangen door SUV’s. Zo heeft Peugeot de filosofie van zijn 5008 gewijzigd. Door het toenemende succes van crossovers wil Renault zijn Koleos een tweede kans geven. Wie van de twee heeft het meeste kans op slagen: de ex-monovolume of de ex-flop?
Het is nog maar eens bevestigd! Net zoals Renault met zijn Espace en Scenic keert ook Peugeot de uit de gratie gevallen eenvolumer de rug toe ten voordele van de veel hoger ingeschatte SUV, een type dat vandaag overal ter wereld aanslaat! En aangezien Peugeot toch nieuwe markten wil aanboren, komt dat goed uit…