5008
35 489 €
2024
38 795 km
Hybride
145 pk
Automaat
117 g/km
Geel
Verellen Kris NV
Car-Pass
Spoticar
Dagelijkse nieuwsbrief
We brengen je dagelijks het beste autonieuws
Wekelijkse nieuwsbrief
We brengen je wekelijks het beste autonieuws
Type auto
Merk en model
Prijs
Brandstof
Carrosserievorm
Jaar
Kilometerstand
Meer filters
Welkom bij Vroom, een van de meest gerenommeerde autosites van België, met meer dan 20 jaar ervaring. Onze marktplaats, met een zorgvuldig geselecteerd aanbod van meer dan 15.000 tweedehands auto's, weerspiegelt onze toewijding aan kwaliteit. Of je nu op zoek bent naar een stadsauto, een betaalbare SUV, een ruime gezinsbreak, een youngtimer of een tijdloze klassieker, je vindt het op Vroom.
Wij werken nauw samen met vertrouwde dealers en partners om je competitieve aanbiedingen te bieden op tweedehands auto's, evenals op financiering en verzekering. Transparantie staat bij ons centraal, en we nodigen je uit om je ervaringen met ons te delen. Of het nu gaat om een aankoop bij een dealer of een detail dat correctie vereist, wij staan klaar om te luisteren en actie te ondernemen voor een optimale ervaring.
Tussen theorie en praktijk zit vaak een kloof van verschil… Daarom controleert Vroom de verbruiks- en autonomiecijfers van constructeurs via realistische testritten op Belgische wegen. Vandaag kruipen we achter het stuur van de grote elektrische SUV van Peugeot, met 210 pk en de ‘kleine’ batterij.
Hoewel de Peugeot 3008 een enorm commercieel succes is, mist hij het volume om grote gezinnen te overtuigen. Speciaal voor die klanten heeft Peugeot de 5008, een afgeleide met een meer kubusvormig uiterlijk maar met een aanzienlijk ruimer interieur! We nemen het model onder de loep aan de hand van 7 cijfers!
Met een rijbereik van respectievelijk 700 en 660 km zijn de Peugeot E-3008 en E-5008 Long Range eindelijk beschikbaar om te bestellen, vanaf respectievelijk 47.309,99 en 50.509,99 euro.
Welke elektrische modellen heeft Peugeot in zijn gamma zitten? Hier is een compleet overzicht van het volledige aanbod, van E-208 tot E-5008.
De nieuwe generatie Peugeot 5008 is niet alleen groter, moderner en comfortabeler dan zijn voorganger, maar is ook volledig elektrisch te krijgen. Heeft Peugeot daarmee een belangrijke troef in handen?
Peugeot stelt de verlengde versie met 7 zitplaatsen van de E-3008 officieel voor in maart. Maar onze spionagefotografen hebben ons al een eerste voorsmaakje gegeven van deze E-5008.
Peugeot heeft tijdens de E-Lion Day heel wat aankondigingen gemaakt over onder meer de elektrische SUV E-3008, de komst van ChatGPT, maar ook over de aanstaande E-5008 en E-408.
De Peugeot 3008 en 5008 hebben een nieuwe mild hybride motorisatie gekregen, die het verbruik moet doen zakken met 15%. Maar is een 1,2 liter-benzinemotor genoeg voor een zevenzitter?
Op zoek naar een nieuwe auto maar weet je niet waar te beginnen? Dan helpen wij je op weg bij het kiezen van de juiste motor en de juiste versie. Vandaag kijken we naar Peugeots populaire 5008.
We drukken ons nog voorzichtig uit als we zeggen dat diesel in onze contreien een wat ongezond imago heeft gekregen. Een goede reden om over te stappen op benzine, maar wat doet dat met het verbruik en het rijplezier? We ontleden het probleem even in de basis-5008.
We vertellen je niets nieuws als we zeggen dat monovolumes langzaam worden vervangen door SUV’s. Zo heeft Peugeot de filosofie van zijn 5008 gewijzigd. Door het toenemende succes van crossovers wil Renault zijn Koleos een tweede kans geven. Wie van de twee heeft het meeste kans op slagen: de ex-monovolume of de ex-flop?
Het is nog maar eens bevestigd! Net zoals Renault met zijn Espace en Scenic keert ook Peugeot de uit de gratie gevallen eenvolumer de rug toe ten voordele van de veel hoger ingeschatte SUV, een type dat vandaag overal ter wereld aanslaat! En aangezien Peugeot toch nieuwe markten wil aanboren, komt dat goed uit…