508
28 990 €
2021
49 250 km
Hybride
180 ch
Automatique
33 g/km
Damme
My Way Raes Damme
Car-Pass
My Way
Marques populaires
La quotidienne
Les dernières infos de l'actualité automobile
L’hebdomadaire
Une sélection du meilleur de l'actualité automobile
Type
Marque et modèle
Budget
Moteur
Carrosserie
Âge
Kilométrage
Autres filtres
508
28 990 €
2021
49 250 km
Hybride
180 ch
Automatique
33 g/km
Damme
My Way Raes Damme
Car-Pass
My Way
508
38 850 €
2023
3 500 km
Hybride
225 ch
Automatique
32 g/km
Geel
Verellen Kris NV
Car-Pass
Spoticar
508
23 900 €
2022
50 826 km
Hybride
181 ch
Automatique
30 g/km
Roeselare
Roeselare Noord
Car-Pass
Spoticar
508
33 900 €
2023
25 000 km
Hybride
225 ch
Automatique
32 g/km
Geel
Verellen Kris NV
Car-Pass
Spoticar
508
28 990 €
-
27 702 km
Hybride
181 ch
Automatique
37 g/km
Nivelles
GP Automobile Nivelles
-
-
Bienvenue sur Vroom, l’un des sites automobiles les plus renommés de Belgique, fort de plus de 20 ans d’expérience. Notre marketplace, qui propose une sélection soigneusement triée de plus de 15 000 voitures d’occasion, reflète notre engagement envers la qualité. Que vous cherchiez une citadine, un SUV abordable, un break familial performant, une youngtimer ou une classique intemporelle, vous la trouverez sur Vroom.
Nous collaborons étroitement avec des concessionnaires et partenaires de confiance pour vous proposer des offres compétitives sur les voitures d’occasion, ainsi que sur le financement et l’assurance. Attachés à la transparence, nous vous invitons à partager vos expériences avec nous. Que ce soit pour nous faire part d’un achat avec un concessionnaire ou pour signaler un détail nécessitant une correction, nous sommes à votre écoute et prêts à agir pour garantir une expérience optimale.
De Peugeot 508 is uitgegroeid van een discrete, klassieke berline tot een uitgesproken sportieve leeuw. Maar passen zijn prestaties bij zijn opvallende looks? We ontdekken het aan de hand van 7 cijfers.
Peugeot heeft zijn reisberline en -break 508 voorzien van een fris snoetje. Wij gingen op pad met de PSE-sportversie om te zien of de Franse charme nog steeds van de partij is.
Halfweg zijn loopbaan krijgt de leeuw een grondige facelift!
Peugeot slaat officieel de weg van de “neoprestaties” in met deze sportieve geëlektrificeerde 508. Het is meteen de krachtigste auto ooit in de catalogus van Peugeot.
De geëlektrificeerde sportieveling van Peugeot komt de wapens opnemen tegen de VW Golf GTE, Skoda Octavia RS iV en Cupra Leon Plug-in, met vierwielaandrijving en 360 pk.
De Peugeot 508 komt op de markt met een ‘basisversie’ van zijn plug-inhybride aandrijflijn, met voorwielaandrijving. Met zijn grote elektrische rijbereik en onaangetaste interieur wil hij het beste van twee werelden bieden. Maar is hij daar ook in geslaagd?
Zoals beloofd maakt Peugeot Sport werk van een krachtige plug-inhybride 508.
Peugeot koos duidelijk voor de vorm toen het zijn nieuwe 508 SW ontwierp. De breakversie van de 508 is minder ‘massief’ dan vroeger. Hoe verhoudt hij zich tot zijn Franse concurrent, de Renault Talisman Grandtour? Ook die kiest namelijk voor design, maar neigt minder naar compromissen op vlak van inhoud.
De sportieve afdeling van Peugeot wil de toekomstige geëlektrificeerde modellen van de Franse autobouwer dynamischer maken. Het begint aan die taak met een gespierde conceptcar op basis van de plug-in hybride 508.
De nieuwe Peugeot 508 wil zijn duffe imago van klassieke sedan van zich afschudden. Voortaan is de 508 dus een blitse vijfdeurscoupé. Benieuwd wat dat geeft met de instapbenzinemotor, de 1.6 PureTech van 180 pk.
Net na de presentatie van de nieuwe 508 pakt Peugeot uit met een break die de tradities in het D-segment uitdaagt. Kan deze lage en dynamisch ogende break de klanten van de Duitse referenties charmeren?
Constructeurs durven hun berlines al eens te verlengen voor de Chinese markt. Met deze 508 L wil Peugeot meer doen dan alleen een langere wielbasis te voorzien voor de Chinezen. Zoek de zeven verschillen…