508
28 990 €
2021
49 250 km
Hybride
180 pk
Automaat
33 g/km
Damme
My Way Raes Damme
Car-Pass
My Way
Dagelijkse nieuwsbrief
We brengen je dagelijks het beste autonieuws
Wekelijkse nieuwsbrief
We brengen je wekelijks het beste autonieuws
Type auto
Merk en model
Prijs
Brandstof
Carrosserievorm
Jaar
Kilometerstand
Meer filters
508
28 990 €
2021
49 250 km
Hybride
180 pk
Automaat
33 g/km
Damme
My Way Raes Damme
Car-Pass
My Way
508
27 900 €
2023
17 324 km
Diesel
130 pk
Automaat
133 g/km
Knokke-Heist
Garage Louagie
Car-Pass
Spoticar
508
38 850 €
2023
3 500 km
Hybride
225 pk
Automaat
32 g/km
Geel
Verellen Kris NV
Car-Pass
Spoticar
508
16 950 €
2021
138 500 km
Benzine
180 pk
Automaat
33 g/km
Geel
Verellen Kris NV
-
Spoticar
508
23 900 €
2022
50 826 km
Hybride
181 pk
Automaat
30 g/km
Roeselare
Roeselare Noord
Car-Pass
Spoticar
508
9 450 €
2017
115 800 km
Diesel
116 pk
Manueel
100 g/km
Kinrooi
Garage Gielkens
Car-Pass
-
Welkom bij Vroom, een van de meest gerenommeerde autosites van België, met meer dan 20 jaar ervaring. Onze marktplaats, met een zorgvuldig geselecteerd aanbod van meer dan 15.000 tweedehands auto's, weerspiegelt onze toewijding aan kwaliteit. Of je nu op zoek bent naar een stadsauto, een betaalbare SUV, een ruime gezinsbreak, een youngtimer of een tijdloze klassieker, je vindt het op Vroom.
Wij werken nauw samen met vertrouwde dealers en partners om je competitieve aanbiedingen te bieden op tweedehands auto's, evenals op financiering en verzekering. Transparantie staat bij ons centraal, en we nodigen je uit om je ervaringen met ons te delen. Of het nu gaat om een aankoop bij een dealer of een detail dat correctie vereist, wij staan klaar om te luisteren en actie te ondernemen voor een optimale ervaring.
De Peugeot 508 is uitgegroeid van een discrete, klassieke berline tot een uitgesproken sportieve leeuw. Maar passen zijn prestaties bij zijn opvallende looks? We ontdekken het aan de hand van 7 cijfers.
Peugeot heeft zijn reisberline en -break 508 voorzien van een fris snoetje. Wij gingen op pad met de PSE-sportversie om te zien of de Franse charme nog steeds van de partij is.
Halfweg zijn loopbaan krijgt de leeuw een grondige facelift!
Peugeot slaat officieel de weg van de “neoprestaties” in met deze sportieve geëlektrificeerde 508. Het is meteen de krachtigste auto ooit in de catalogus van Peugeot.
De geëlektrificeerde sportieveling van Peugeot komt de wapens opnemen tegen de VW Golf GTE, Skoda Octavia RS iV en Cupra Leon Plug-in, met vierwielaandrijving en 360 pk.
De Peugeot 508 komt op de markt met een ‘basisversie’ van zijn plug-inhybride aandrijflijn, met voorwielaandrijving. Met zijn grote elektrische rijbereik en onaangetaste interieur wil hij het beste van twee werelden bieden. Maar is hij daar ook in geslaagd?
Zoals beloofd maakt Peugeot Sport werk van een krachtige plug-inhybride 508.
Peugeot koos duidelijk voor de vorm toen het zijn nieuwe 508 SW ontwierp. De breakversie van de 508 is minder ‘massief’ dan vroeger. Hoe verhoudt hij zich tot zijn Franse concurrent, de Renault Talisman Grandtour? Ook die kiest namelijk voor design, maar neigt minder naar compromissen op vlak van inhoud.
De sportieve afdeling van Peugeot wil de toekomstige geëlektrificeerde modellen van de Franse autobouwer dynamischer maken. Het begint aan die taak met een gespierde conceptcar op basis van de plug-in hybride 508.
De nieuwe Peugeot 508 wil zijn duffe imago van klassieke sedan van zich afschudden. Voortaan is de 508 dus een blitse vijfdeurscoupé. Benieuwd wat dat geeft met de instapbenzinemotor, de 1.6 PureTech van 180 pk.
Net na de presentatie van de nieuwe 508 pakt Peugeot uit met een break die de tradities in het D-segment uitdaagt. Kan deze lage en dynamisch ogende break de klanten van de Duitse referenties charmeren?
Constructeurs durven hun berlines al eens te verlengen voor de Chinese markt. Met deze 508 L wil Peugeot meer doen dan alleen een langere wielbasis te voorzien voor de Chinezen. Zoek de zeven verschillen…