Vanaf 2007 komt Citroën terug naar het rally circuit met de Citroën C4, en maken daarvan gebruik om de seriewagens van een speciale versie te voorzien. De Citroën C2 en C4 beschikken vanaf nu dus over een speciale reeks die de naam draagt van de drievoudige wereldkampioen rally. C4 by Loeb Op basis van de coupé kan de C4 by LOEB verkregen worden in 2 koetswerkkleuren: Aden rood, de officiële kleur van Citroën Sport, een “Obsidien” zwart. De 17 duim velgen zijn in het grijs geschilderd. Om de exclusiviteit te vrijwaren krijgt de C4 zijn eigen nummer. De sportzetels zijn uitgerust met alcantara en borduurwerk. We kregen dit al eerder te zien bij Porsche, Alfa Romeo en Ferrari, maar dit is een première voor een Franse constructeur. Het rode borduurwerk, verwerkt in de lederen hoofdsteunen, nemen het Citroën logo over. De deurpanelen, armsteun en tapijten kregen ook extra aandacht. Deze C4 kan verkregen worden met de 2.0i 16V benzinemotor van 180 pk, of met de 1.6HDI van 110 pk (vijfvoudige handgeschakelde versnellingsbak) of 2.0 HDi van 138 pk (zesvoudige handgeschakelde versnellingsbak). C2 by loeb Hier werd van de VTS gebruik gemaakt als basis, uitgerust met een 1.6 van 125 pk, gekoppeld aan een handgeschakelde versnellingsbak. De twee aangeboden koetswerkkleuren zijn opnieuw het zwart en het rood. Enkele specifieke uitrustingen zijn een kleine spoiler achteraan en specifieke achteruitkijkspiegels, in aluminium grijs of Onyx zwart, afhangend van de koetswerkkleur. Deze C2 wordt standaar uitgerust met lichtmetalen velgen van 16 duim. Een “by LOEB” sticker op de deuren en het kofferdeksel, evenals het nummer op de deur van de bestuurder, moeten de commerciële exclusiviteit van de auto bevestigen. Binnenin: chroom, aluminium, zwarte stof, lederen stuur, versnellingspook en pedalen in aluminium en logo op de hoofdsteunen om de bestuurder er van te overtuigen dat hij niet in eender welke C2 zit…