Jean-Francois Christiaens

5 APR 2018

De eerste SUV van Rolls‑Royce laat meer van zich zien

Rolls-Royce wijst ons nog eens op de nakende komst van de Cullinan, de eerste SUV van het merk. Dat uitzonderlijke model moet een “uitzonderlijke” lanceringscampagne krijgen, met de steun van… National Geographic.

Na een ontwikkelingsperiode van zowat drie jaar lijkt de eerste SUV van Rolls-Royce klaar voor zijn commerciële carrière. De eerste klanten zouden hun exemplaar over enkele maanden moeten krijgen. In de tussentijd begint de officiële communicatiecampagne “The Final Challenge”, met deze eerste foto van een gecamoufleerd model.

National Geographic

De Cullinan begint nu aan een reis doorheen Noord-Europa, het Midden-Oosten en de Verenigde Staten. Het eindpunt en de plaats van de officiële onthulling is China. Daarmee heeft de Cullinan meteen alle grote markten aangedaan. Tijdens de “Final Challenge” wordt de Cullinan gevolgd door National Geographic, dat elke dag foto’s en video’s op zijn site publiceert.

Wegklapbare zetels

Zo zouden we steeds meer te weten moeten komen over de Cullinan. Bijvoorbeeld dat de luxe-SUV twee kleine wegklapbare zetels in de koffer heeft, waarmee passagiers kunnen pauzeren om van het landschap te genieten.

Advertentie
Advertentie
Advertentie