Niet echt macho
Het logo, een charmant vrouwelijk silhouet in beweging, prijkt op de C-stijl. Het spreekt voor zich dat deze 500 er niet mannelijker op wordt … Dat was ook de bedoeling niet. In het interieur vinden we hetzelfde silhouet op de boordplank. Deze speciale serie is uitgerust met een panoramisch dak, een lederen bekleding in zwart en wit, automatische klimaatregeling, een streepje chroom op de motorkap, een USB-poort, … Kortom, alles wat je nodig hebt.
Kers op de taart
Voor 15.990 euro (of 18.990 euro voor de cabrio) koop je niet alleen een auto maar ook een Guerlain-set met drie flesjes parfum, een make-upkit, een keramisch koffertje om de auto te parfumeren, een bodylotion en nog een reeks andere hebbedingen waar vrouwen dol op zijn.
Kleuren en motoren
De mogelijkheden om te personaliseren zijn eerder beperkt: Bianco Gelato (pastel), Nero Vesuvio (grijze metaalkleur) en Bianco Perla (parelmoer). Telkens als berline of cabriolet. Onder de motorkap is behalve de Abarth-motoren alles mogelijk: van 1.2 benzine met 69 pk tot de 1.3 MultiJet diesel met 95 pk of de 0.9 TwinAir benzine met 85 of 105 pk.