Vanuit de vaststelling dat klanten behalve een product in het topgamma vooral een ervaring zoeken, onthult Ford de nieuwe luxeversie Vignale. Die gaat nog verder dan de Ghia vroeger, met een hele reeks diensten voor de klant.
Kopje koffie?
Je kunt gewoon een pakje koffie kopen, maar je kunt ook naar een koffiebar gaan waar je met de glimlach ontvangen wordt en jouw naam op het kopje staat. Dat is ongeveer de filosofie die Ford nastreeft met zijn Vignale-modellen.
Verder dan het product
Je geniet van een bijzondere sfeer en ervaring. Aan eigenaars van een Ford Vignale biedt de constructeur afhaal- en terugleverdiensten bij onderhoud, een website op maat, specifieke dealers, een zeer goede dienst na verkoop en andere exclusieve diensten zoals de mogelijkheid om te kiezen voor de fast track op de luchthaven.
Het product zelf
Uiterlijk onderscheidt dit concept zich door zijn specifiek radiatorrooster, zijn 20-duimsvelgen, talrijke chroomaccenten en led-koplampen. In het interieur zien we leder dat zacht aanvoelt, materialen van hoge kwaliteit, een internetverbinding, een hoogwaardige stereo, … Na deze Mondeo zullen andere modellen in het gamma volgen en eveneens het Vignale-logo dragen.