Dit model is uniek want het gebeurt zelden dat modellen worden teruggeschroefd. Meestal gaat het in de omgekeerde richting. De 625C blijft wel voorbehouden aan de Aziatische markt, die van kapitaal belang is voor de kleine constructeur. C die aan de naam kleeft, betekent ‘Club’ en benadrukt dat dit model toegankelijker en minder extreem is.
Technisch
De V8 biturbo ziet zijn vermogen dalen van 650 naar 625 paarden, met een koppel van 610 Nm tussen 3.000 en 7.000 tr/min. Niet zo belangrijk, want de prestaties blijven spectaculair: 3,1 seconden van 0 naar 100 km/u, 8,8 seconden om 200 km/u te bereiken en een topsnelheid van 333 km/u, net als de 650S. Ook hier is er keuze tussen Coupé en een Spider.
Ophanging
Ook qua ophanging verandert Godzilla in een knuffelbeer, zachter en soepeler. Voor wie zich toch op circuit waagt, zijn er hardere Sport- en Track-modi.