François Piette

2 MEI 2012

Opel Junior: het muisje van Opel

De productie nadert met rasse schreden. De Junior (codenaam) is de toekomstige stadswagen van het merk met de Blitz. Hij wordt amper 3,7 meter lang. In de wandelgangen wordt gesproken over een presentatie eind dit jaar en een commercialisatie begin 2013.

Veelzijdig

Met de Junior wil Opel een jong, dynamisch en resoluut modern product presenteren. Compromissen zoals in de Toyota iQ zal Opel niet sluiten, de Junior wordt groter en ruimer.

Grote middelen

De Junior vult het gamma van de Corsa en de Agila aan, maar is een trendyer visie op de stadswagen. Een specifiek interieur, een nieuwe generatie motoren, eindeloze mogelijkheden om te personaliseren: Opel spaarde kosten noch moeite om de Junior de nodige uitstraling mee te geven. In tegenstelling tot de Mini en de Fiat 500 kan Opel immers geen nostalgie of stamboom uitspelen.

Advertentie
Advertentie
Advertentie