"Dit concept werd ontworpen om te beantwoorden aan de verwachtingen van de meest veeleisende klanten", of hoe Rolls-Royce de Chinese klanten probeert te vleien. Rolls-Royce, dat meer vertrouwen heeft dan ooit, streelt de vijf zintuigen van de klanten en voegt er zelfs nog een zes aan toe.

Salon van Peking

Laten we beginnen met het zicht: je kunt er niet naast kijken, naast dit vlaggenschip en statussymbool in parelwit. Binnenin worden de ogen geprikkeld door een weelderige mix van leder, hout en chroom, een Britse traditie.

De geurzin wordt geprikkeld door de geuren van materialen zoals leder en de verschillende houtsoorten. Ook de tastzin geniet van deze materialen.

Het gehoor zal gefascineerd zijn door de stereo van zeer hoge kwaliteit met luidsprekers verspreid over de meest onwaarschijnlijke plaatsen voor vlekkeloze klank.

Om de smaak tevreden te stellen, moet je van de fles champagne proeven met de op maat gemaakte glazen in specifieke opbergvakken.

Tot slot het zesde zintuig, volgens Rolls-Royce het geluk en het genot van de aankoop. Soms is er niet veel nodig om gelukkig te zijn...