Abarth 500
Ze vallen allemaal voor de Fiat 500, dat is een feit. Om jouw mannelijkheid te tonen, kies je beter voor een Abarth-versie, die niet op een opvallende sticker meer of minder kijkt.
Doelgroep: iemand die graag uitgaat, met een topje en minishort, altijd in de mode en klaar om te feesten.
Citroën Méhari
Je houdt van openlucht en uitstapjes naar de zee. De Méhari is iets voor jou. Als je kiest voor de tweezitter, is er achterin nog plaats over voor een matras.
Doelgroep: ofwel een Brigitte Bardot van de moderne tijd, voortdurend in bikini maar nooit in het water, ofwel een bobo met nostalgie voor mei ‘68, ook al was ze toen nog niet geboren.
Mini Cooper S
Een referentie die al herhaaldelijk zijn troeven bewezen heeft. Dat veronderstellen we toch … Net als de Abarth bij de Fiat 500 maakt de Cooper S-uitvoering het allemaal wat mannelijker. Zeker met de strepen op de motorkap.
Doelgroep: een dertiger die werkt in de reclame- of communicatiewereld, geabonneerd op de zonnebank en gedomicilieerd in Brasschaat of Sint-Martens-Latem.
Renault 4
Ga je niet graag uit in de stad en verkies je te ‘ontsnappen’ in de woestijn? Kies dan voor deze Renault, doe mee met de 4L Trophy en ontmoet nieuwe mensen.
Doelgroep: een avonturier, maar eerder in de stijl van Ellen McArthur dan Tomb Raider.
BMW i3
Dit is de top bij de stadsauto’s. Het budget is van een andere orde, maar de doelgroep ook. Je kunt haar influisteren dat je geëngageerd bent voor het milieu en met een elektrische auto rijdt, zonder dat ze het slaapverwekkend vindt.
Doelgroep: een actieve veertiger, een hoger kaderlid bij een multinational, een stadsmens en vegetariër.