We hadden het al over de Peugeot 107 en de Toyota Aygo, nu is het dus logischerwijs de beurt aan de Citroën C1. Sinds zijn lancering in juni 2005 heeft deze kleine Citroën al 310.000 klanten kunnen overtuigen. De wijzigingen zijn vooral esthetisch, met een nieuw en expressiever voorsteven.

Esthetisch

Het voorsteven werd sterker afgelijnd, wat er hem een beetje dynamischer doet uitzien. Binnenin hebben ze vooral wijzigingen aangebracht aan het decor en de zetelbekleding. Nieuwe kleuren, zowel voor het interieur als het koetswerk, maken ook deel uit van de facelift.

Identiek motoraanbod

Aan het motoraanbod werd niets veranderd met de 1.0i benzinemotor van Toyota en de 1.4 HDi uit eigen huis. Het verbruik en de CO2 uitstoot van beide modellen zien er uiterst bescheiden uit met 4.5 liter en 106 gr/km CO2 uitstoot voor de benzinemotor met handgeschakelde versnellingsbak. De benzinemotor kan dan ook uitgerust worden met een automatische versnellingsbak met vijf versnellingen.