In maart 2011 werden 3.250 nieuwe motos ingeschreven, in vergelijking met maart 2010 zijn dat 244 exemplaren meer. Honda gaat er met 20% op vooruit, Piaggio met 25, Yamaha verliest met 13% nog meer terrein. BMW gaat 20% achteruit (maar de leveringen van de veelbelovende K1600 moet nog beginnen) en Harley deed een goede zaak met meer toegankelijkere modellen. Kymco en Triumph zetten hun triomf verder, wat echter niet het geval is voor Kawasaki dat 15% moet inleveren. Suzuki blijft het met een verlies van 32% nog altijd moeilijk hebben, maar ook hier moeten we wachten op de eerste leveringen van de nieuwe GSR 750.
Alles samengeteld gaat de motorverkoop er met 12.5% op vooruit. Het podium ziet er als volgt uit: 861 exemplaren voor Honda, 844 voor Yamaha en 806 voor Piaggio. Kort daarop volgt BMW met 551 exemplaren, voor Sym, Kawasaki, Harley Davidson, Suzuki, Kymco en Triumph.
De snelst groeiende merken sinds het begin van dit jaar zijn Kymco (+77%), Triumph (+52%), Harley (+45%) en Honda (+30%). De dalers zijn BMW (-1%), gevolgd door Kawasaki (-6%), en Suzuki (-31%).