De eerste manche van de Intercontinental Le Mans Cup zit er op. De 12 uur van Sebring werden gekruid door tal van wissels aan de kop van de wedstrijd. Zo werden de officiële Peugeots en Audi’s niet gespaard. Lekke banden en een aanrijding stopten de opmars bij Audi terwijl ook Peugeot in een aanrijding betrokken was en hun piloten zich op enkele rijfoutjes lieten betrappen waarbij vooral Gené en Lamy in de mist gingen.

Uiteindelijk was het de Peugeot 908 HDI FAP 2010 van Oreca die met de lauweren ging lopen. De equipe Lapierre/Duval/Panis legde een foutloos parkoers af en trapte niet in de talrijke valstrikken van het Amerikaanse circuit. Zij werden gevolgd door de nieuwe Honda met Brabham/Franchiti/Pagenaud aan het stuur die op zijn beurt de eerste fabriekswagen, de Peugeot nr 8, vooraf ging.

In LM GTE Pro waren we getuige van een schitterend gevecht maar uiteindelijk was het BMW dat met Priaulx/Müller/Hand en Farfus/Auberlen/Werner met de dubbel ging lopen.