Gedurende 14 dagen kan je de klassieke stickers van het Rode Kruis kopen. Daarmee steun je een goed doel. Maar met je biljet van 5 euro kan je dankzij Toyota dit jaar misschien een Yaris Hybrid winnen.
Eerste prijs
“De 14-daagse stickeractie van het Rode Kruis is een echte traditie geworden. Mensen kennen de actie, en kopen graag een sticker voor het goede doel. Toyota steunt het werk van het Rode Kruis tijdens verschillende evenementen en festivals. Als we nu kunnen helpen door de eerste prijs van hun tombola te leveren, doen we dat graag”, zegt Timothy Manuel, Managing Director van Toyota & Lexus Belux.
Robbedoes
Dit jaar staat stripfiguur Robbedoes op de stickers. De vrijwilligers verkopen de stickers over het hele land op verschillende kruispunten, van 19 april tot 3 mei. Net als elk jaar gaat de opbrengst van de stickeractie naar de lokale werkingen van het Rode Kruis. Vorig jaar werden er 650.000 stickers verkocht, goed voor een opbrengst van 3,25 miljoen euro.