Welke motor u ook kiest, deze Koreaan is voorzien van een gesofisticeerd multimediasysteem met een 7-inch scherm, een noodremsysteem en adaptieve cruise control...

Een unieke benzinemotor

Deze wagen heeft als basis een benzinemotor van 1.6 liter, die 105 pk en 147 Nm levert. Deze waarden lijken aan de magere kant voor dit soort motor, maar het atmosferisch blok presenteert een termische efficiëntie van 40% en dat is uniek in deze categorie. Kort samengevat, zijn rendement zit prima en dus verbruikt hij ook weinig.

Hybride

De hybrideversie koppelt de benzinemotor aan een elektrische motor van 43,5 pk en 170 Nm. De lithium-ionbatterij bevindt zich onder de achterste stoelen en levert een kracht van 1,56 kWh. In combinatie met de 1.6 GDi-motor zorgt de Ionic Hybrid voor een totale kracht van 141 pk (103,6 kW) en 265 Nm. Hiermee bereikt hij een topsnelheid van 185 kilometer per uur. De CO2-uitstoot ligt op 79 g/km.

Plug-in Hybride

De plug-in hybrideversie beschikt over een krachtige elektrische motor van 45 kW (of 61 pk), en een lithium-ion batterij van 8,9 kWh. Dankzij deze laatste kan u in elektrische modus 50 kilometer rijden. De CO2-uitstoot bedraagt 32 g/km.

Elektrisch

Zonder enige vorm van thermische motor en met een batterij van 28 kWh, heeft deze wagen een geschatte autonomie van meer dan 250 kilometer. Goed voor 88kW, of 120 pk, en 295 Nm. Deze wagen haalt een topsnelheid van 165 kilometer per uur.