Hij is wel al te verkrijgen in Japan, maar we zullen nog wat geduld moeten uitoefenen om hem bij ons te kunnen kopen. In Japan is hij beschikbaar in twee verschillende versies: de RS en de GSR. De RS is bestemd voor de puristen en is enkel beschikbaar met een handgeschakelde versnellingsbak met 5 versnellingen en schaarsere uitrusting. Het tweede model is beter uitgerust en krijgt ook een gerobotiseerde versnellingsbak met dubbele koppeling en 6 versnellingen. Het blijft een vierwielaandrijving maar is nu in staat om de afstelling te doen overeenkomen met de omstandigheden: Tarmac voor het droge beton, Gravel voor de natte en oneffen wegen of Snow voor sneeuw ... zo kan het ritje naar de supermarkt en echte rally worden! Het feit dat de motor meer naar achter en lager zit draagt bij tot een nog betere wegligging en lager zwaartepunt. Dat zwaartepunt werd ook beïnvloedt door het gebruik van aluminium voor enkele onderdelen van het koetswerk. Het wielspoor werd ook breder gemaakt, en de wielbasis is langer. De motor, een gloednieuwe viercilinder van 2 liter met turbo is goed voor ongeveer 280 pk en zo’n 422 Nm koppel ...