Test: Ford Ranger MS-RT, de atletische Raptor
Ford Pro zet dubbel in: na de Raptor die helemaal gericht was op offroad-gebruik, komt het nu met de Ranger MS-RT. Dat is een sportieve pick-up die zijn zinnen op het asfalt heeft gezet.
Ford Pro zet dubbel in: na de Raptor die helemaal gericht was op offroad-gebruik, komt het nu met de Ranger MS-RT. Dat is een sportieve pick-up die zijn zinnen op het asfalt heeft gezet.
De nieuwe Ford Ranger is niet enkel gemaakt om zware lasten te vervoeren en te trekken. Hij kan ook elk terrein aan. Laten we onze en zijn rubberlaarzen eens aantrekken om het uit te proberen.
Hoewel hij nog zijn beestachtige look en capaciteiten heeft, is de Ford Ranger pick-up ook duidelijk hoogwaardiger geworden met zijn nieuwe generatie. We zouden hem zelfs een verfijnd bedrijfsvoertuig durven noemen...
De nieuwe generatie van de populaire pick-up van Ford wordt nu gelanceerd. Maar welke versie moet je kiezen? En wat is de prijs, inclusief promoties, van de 'ideale' Ranger op dit moment?
Deze Ranger PHEV behoudt zijn offroadkwaliteiten en zijn 3,5 ton sleepvermogen, en kan heel wat meer dan enkel 45 km volledig elektrisch rijden.
Al sinds 2015 zit de Ford Ranger op de pick-uptroon in Europa. En de nieuwe generatie die net is gelanceerd zou zijn positie nog wat moeten versterken dankzij heel wat handige snufjes. Dit zijn onze 5 favoriete details.
Als bestverkochte pick-up van Europa is de Ford Ranger terug met nog meer kwaliteiten. Een indrukwekkend werktuig... maar ook meer dan dat!
Je moet minimum € 44.750 exclusief BTW veil hebben voor een exemplaar, en dan hebben we het zelfs niet over de nieuwe Platinum topuitvoering!
Ford heeft zijn Ranger Raptor eindelijk een krachtige benzinemotor gegeven, waardoor dit vandaag de meest levendige dinosaurus is die je kan vinden!