Herinnert u zich de reclamecampagne van Fiat uit 2011 nog waarin een bloedmooie vrouw in een Fiat Abarth 500 verandert? Wel, Fiat lanceerde nu een nieuwe, nog gedurfdere versie, weliswaar voor geprinte advertenties, waarin enkele vrouwen samen met de hulp van wat verf verrassend herkenbaar tot een Fiat Abarth samensmelten.   Made of pure muscle Onder het motto “made of pure muscle” gingen fotograaf RJ Muna en bodypainter Craig Tracy aan de slag om een artistieke reclamecampagne op te zetten waarin enkele wel erg lenige dames model stonden om samen een knap realistische Abarth te vormen. Dat de vrouwen over een sterk paar ledematen en een knappe portie behendigheid bezitten is geen toeval: hun beroep als circusartiest of acrobaat zorgde ervoor dat een klus als deze a piece of cake was. Wie onder jullie over dezelfde soepele spieren beschikt, nodigen we uit het voor hun eigen wagen eens te proberen. Succes en… break a leg! Figuurlijk dan. Wij gaan achter de schermen tijdens deze wel erg bijzondere fotoshoot… Wil je de Super Bowl-reclame uit 2011 nog eens bekijken? Klik dan hieronder!