7.8 
Test: Audi A6 Sportback e-tron, de beste elektrische berline?
Op papier is de Audi A6 Sportback e-tron haast onklopbaar: tot 750 km autonomie, krachtige motorisaties en supersnel opladen. Maar weet hij zijn hoge verwachtingen in te lossen in de praktijk?
Stellantis gaat solid-state batterijen testen in 2026
Met de hulp van Factorial Energy heeft Stellantis solid-state batterijen ontwikkeld die in 18 minuten van 15% naar 90% kunnen opladen.
Volvo EX90 (2025): wat zijn zijn sterke en zwakke punten?
Onze week achter het stuur van de Volvo EX90 zorgde voor verrassend gemengde gevoelens: ongelooflijk zacht, ontspannend en comfortabel aan de ene kant, maar ook lichtjes frustrerend aan de andere kant...
Denza Z: nieuwe elektrische super(concept)car van BYD
De elektrische supercar Denza Z is de kleine broer van de YangWang U9, maar zou zijn productieversie enkele iconen zoals de Porsche 911 in de schaduw kunnen zetten?
7.4 
Test: Fiat 600 Hybrid, mildhybride met een Belgisch randje
Naast de volledig elektrische versie biedt Fiat de 600 ook aan als mildhybride. Is deze goedkopere versie degene die je moet hebben?
Zeekr 9X: "nieuw ultraluxueus vlaggenschip" ook naar Europa?
Zeekr zou tegen de zomer van 2025 eindelijk officieel in België gelanceerd worden, maar waarschijnlijk niet met deze nieuwe en ultraluxueuze SUV 9X...
De MG Cyberster krijgt een vast dak en wordt een coupé
Vorig jaar werd hij als concept voorgesteld op het Goodwood Festival of Speed in Engeland. Omdat de reacties zo overtuigend positief waren, heeft MG nu besloten om de MG Cyber GTS in productie te laten gaan!
Hoeveel kost de ideale Polestar 3?
De Polestar 3 is een elektrische SUV die een dynamisch rijgedrag combineert met Scandinavisch design. Wij maakten een uitgebalanceerde configuratie van deze Zweeds-Chinese premium SUV met 632 km bereik en 489 pk.
Volkswagen ID. Aura, Era en Evo: 3 concepts die wij niet zullen krijgen…
Helaas zullen de productiemodellen van deze 3 conceptcars – die deel uitmaken van de 30 nieuwe Volkswagens tegen 2027 – exclusief voor de Chinese markt bestemd zijn…
Mercedes lanceert steer-by-wire met een yoke in 2026
Mercedes zal in 2026 officieel steer-by-wire-technologie in combinatie met een specifiek yoke-stuurwiel introduceren in een productiewagen!